Četvrtak 18 Travanj 2024

ZIVOT U SVEMIRU RASPROSTRANJENIJI NEGO SE MISLILO

07 Ožu 2011

meteorU svemiru ipak nismo sami u meteoritu pronađen izvanzemaljski život?

'Život je rasprostranjeniji i nije ograničen samo na naš planet, no cijelo to područje je slabo istraženo jer ostali znanstvenici misle da je to nemoguće', kaže astrobiolog Richard B. Hoover koji tvrdi da je u najrjeđoj vrsti meteorita pronašao izvanzemaljski život.
Astrobiolog dr. Richard B. Hoover u ožujskom je izdanju časopisa Journal of Cosmology opisao svoje istraživanje na najrjeđoj vrsti meteorita koji se zovu CI1 carbonaceous chondrites i kojih je samo devet na cijelom svijetu. Prema Hooverovim tvrdnjama, u njima se nalazi fosilna bakterija koja ga je uvjerila da nismo sami na svijetu.

"Život je rasprostranjeniji i nije ograničen samo na naš planet, no cijelo to područje je slabo istraženo jer ostali znanstvenici misle da je to nemoguće", kazao je Hoover za Fox News.

Dnevnik.hr prenosi kako se većina bakterija koje je znanstvenik pronašao unutar meteorita ne razlikuju se od bakterija koje postoje na zemlji, no neke se pak razlikuju od svega ostaloga što je ikad vidio te ih nije mogao identificirati. Njegovim saznanjima drugi su znanstvenici ostali zatečeni.

"Ukoliko mi netko može objasniti kako mogu postojati biološki ostaci koji u sebi nemaju dušika, ja bih sa zanimanjem poslušao što kažu", poručio je Hoover.
Izvor