Srijeda 23 Kolovoz 2017

Povijesni radovi

Priča o nuklearnom dobu!

05 Stu 2015

Global Thermo Nuclear War by BlackEagle123

Zemlja je u nuklearno doba „eksplodirala” 16. srpnja 1945. godine. Na taj dan Sjedinjene Američke Države testirale su potpuno novu vrstu oružja u pustinji Novog Meksika. Bomba Trinity, izrađena oko kugle plutonija veličine teniske loptice, proizvela je eksploziju jednaku eksploziji 20 000 tona TNT-a.

STVARNOST A NE MIT

15 Ruj 2012

NOEVA_ARKA

Biblijski potopi zaista su postojali

U svetim spisima različitih religija spominju se epski potopi koji su često smatrani mitovima, no danas se čvrsto zna da su takvi potopi zaista i postojali, no tisućama godinama ranije no što to kazuju religijski spisi.

Najveca arheoloska otkrica

13 Srp 2009

Korisnička ocjena: 5 / 5

Zvjezdica aktivnaZvjezdica aktivnaZvjezdica aktivnaZvjezdica aktivnaZvjezdica aktivna
najvažnija arheološka otkricaDvadeseto stoljece ostat ce zapamceno po velikom broju fascinantnih arheoloskih otkrica koja su u potpunosti promijenila nasu percepciju proslosti. Na svjetlo dana su izasli nepoznati gradovi i civilizacije, djela izuzetne zanatske i umjetnicke vrijednosti, te astronomski zapisi koji zapanjuju svojom preciznoscu. Uz pomoc nove moderne tehnologije arheolozi su doznati citav niz podataka koji dokazuju da ljudi iz proslosti nisu bili nikakvi divljaci, vec da su u svom pristupu zivotu iskazivali nama nedostupnu sofisticiranost. Uz sve to se i nastanak ljudske vrste pomaknuo se s prijasnjih par stotina tisuca godina na daleku proslost od dva miliona godina. Postalo je jasnim da smo na ovoj planeti bili prisutni puno prije nego sto smo do sada mislili i da su nasoj poznatoj civilizaciji prethodile mnoge nepoznate.

Neandertalci su mogli govoriti

08 Ožu 2009

Korisnička ocjena: 0 / 5

Svante Paabo, svjetska znanstvena zvijezda, sudjelovao je na simpoziju o Darwinu koji je održan u HAZU

ZAGREB - Mi danas znamo da su neandertalci bili bliski modernim ljudima. Oni su zapravo naši najbliži rođaci. Kada se gleda na razini kromosoma, onda su neki dijelovi moga genoma bliži neandertalcima nego vama. Također, to vrijedi i za vas: neki su dijelovi vašeg genoma bliži neandertalcima nego meni - rekao mi je prof. Svante Paabo, direktor Instituta Max Planck za evolucijsku antropologiju u Leipzigu, kada smo se u četvrtak predvečer našli u lobiju hotela Palace.

Paabo je u Zagreb stigao kako bi sudjelovao na međunarodnom simpoziju “Darwin 2009”, koji je, u    u povodu 200-e godišnjice rođenja Charlesa Darwina i 150-e godišnjice od objavljivanja njegova epohalnog djela “Podrijetlo vrsta”, održan u  Hrvatskoj akademiji znanosti i umjetnosti (HAZU).

Miješanje:
U našem DNK nema dokaza da se homo sapiens miješao s neandertalcem

Svante Paabo (54) velika je znanstvena medijska zvijezda, a posljednjih tjedan dana mediji diljem svijeta ekstenzivno su izvijestili o najnovijem uspjehu njegove skupine. Naime, Svante Paabo, na čelu međunarodne skupine znanstvenika, objavio je prvi nacrt kompletnog genoma neandertalca na osnovi analize 38.000 godina starih fosilnih ostataka iz Vindije koje se čuvaju u  Zavodu za geologiju i paleontologiju kvartara HAZU.

kliknite na read more....

Registracija

Zahvaljujemo Vam na registraciji!