Utorak 19 Ožujak 2024

Znanstvenici su otkrili da sunčeve baklje uzrokuju anomalije u strukturi ljudskih stanica

29 Stu 2021

Korisnička ocjena: 5 / 5

Zvjezdica aktivnaZvjezdica aktivnaZvjezdica aktivnaZvjezdica aktivnaZvjezdica aktivna

Istodobno, autori studije napominju da su takve anomalije najčešće reverzibilne.

TASS, 29. siječnja. Znanstvenici iz Tomska, Hanti-Mansijska, Voronježa i Sevastopolja proveli su zajedničku studiju o učinku sunčevih baklji na stabilnost ljudskog genetskog materijala i otkrili da se strukturne anomalije poput promjena u jezgri stanice i epitelne nekroze pojavljuju tijekom baklji, piše Tomsk press Služba je rekla za TASS State University (TSU).

koro1

„Prema rezultatima istraživanja, u bukalnom epitelu ispitivane osobe utvrđene su stanice sa strukturnim anomalijama kao što su mikronukleusi (rezultat pogrešne divergencije kromosoma tijekom stanične diobe), patološke promjene u strukturi jezgre i slučajevi epitelne nekroze. muškaraca", stoji u izvješću.

Primjećuje se da su takve anomalije najčešće reverzibilne. "U našem tijelu stalno se stvaraju stanice patološke strukture, ali zdrava osoba ima nekoliko razina reparativne (restorativne) zaštite koje uspješno reguliraju te procese. Istraživanja se moraju nastaviti", riječi su znanstvenika TSU Nikolaja Ilyinskikha citirano u poruci.

Znanstvenici s Državnih sveučilišta Tomsk, Voronjež i Sevastopolj, Sibirskog državnog medicinskog sveučilišta i Hanti-Mansijske državne medicinske akademije pokušali su procijeniti utjecaj heliofizičkih čimbenika na ljudsko tijelo u okviru zajedničkog projekta. Za analizu genetskog materijala koristili su mikronukleusni test bukalnog epitela. U okviru projekta ispitani su muškarci u dobi od 18 do 21 godine koji vode zdrav način života.

Prema press službi TSU-a, ranije su u znanstvenoj zajednici postojali radovi koji govore da povećana sunčeva aktivnost utječe na takve fiziološke karakteristike osobe kao što su krvni tlak, koronarna cirkulacija, brzina sedimentacije eritrocita, vrijeme reakcije na svjetlosne i zvučne signale i druge. Postojali su i nepotvrđeni podaci o učinku sunčevih baklji na nastanak malignih novotvorina (onkologija).

Tijekom baklji na Suncu, veliki broj različitih čestica usmjeren je prema Zemlji – to su alfa i beta čestice, protoni, elektroni, neutroni, pozitroni. Kreću se različitom brzinom i za 2-4 dana stignu do površine Zemlje. Većina ih je zarobljena u gornjim slojevima atmosfere Zemljinim magnetskim poljem. Nastaje i elektromagnetsko zračenje koje se kreće brzinom od 300 tisuća km / s i stiže do Zemlje osam minuta nakon izbijanja. Učinci pojedinačnih sunčevih baklji mogu se promatrati tijekom tjedna.

izvor

Komentiraj (0 Komentara)

Globalno zahlađenje je neizbježno, barem tako tvrde znanstvenici

27 Stu 2021

U ekskluzivnom intervjuu, znanstvenica Valentina Zharkova rekla je za Epoch Times da je njezin rad iz 2015. koji predviđa početak velikog solarnog minimuma između 2020. i 2053. potvrđen, što ju je potaknulo da upozori da bi temperature uskoro mogle brzo pasti.

Komentiraj (0 Komentara)

Kineski teleskop FAST mogao bi otkriti samoreplicirajuće vanzemaljske sonde

22 Lis 2021

Korisnička ocjena: 5 / 5

Tijekom gotovo cijelog svog 53-godišnjeg života, Puerto Rico's Arecibo Observatory, također poznat kao Nacionalni centar za astronomiju i ionosferu (NAIC), bio je najveći svjetski teleskop s jednim otvorom i najbolji teleskop za traženje znakova inteligentnog života.

Komentiraj (0 Komentara)

Dan kada se Zemlja okrenula na bok - doista se dogodio

19 Lis 2021

Zemlja nije fizički mirovala u “Danu kada je Zemlja stala”, ali se okrenula unatrag kad je Superman letom u suprotnom smjeru promijenio vrijeme. Oba događaja su fikcija, ali znanstvenici sada imaju čvrste dokaze da se Zemlja okrenula na bok, a zatim se barem jednom vratila na mjesto. Još smo ovdje pa znamo da taj događaj nije uništio planet, ali je ostavio fizičke dokaze i tim istraživača ga je konačno pronašao i identificirao.

Komentiraj (0 Komentara)

Koronavirus ima sposobnost napada na ljudske gene

11 Sij 2021

Koronavirus je otkrio sposobnost napada na ljudske gene

Prema biološkom portalu bioRxiv, istraživači s Američkog tehnološkog instituta u Massachusettsu zaključili su da se mali fragmenti genoma COVID-19 koronavirusa mogu uklopiti u DNK ljudskih kromosoma. To čini novi koronavirus povezanim s HIV-om, koji uzrokuje AIDS.
"Da bi ispitali može li se genom SARS-CoV-2 RNA integrirati u DNK naših kromosoma, znanstvenici su dodali gen za reverznu transkriptazu (RT), enzim koji pretvara RNK u DNK, u ljudske stanice i kultivirali projektirane stanice s SARS-CoV-2. - izvijestila je "RIA News" U jednom eksperimentu istraživači su koristili gen RT HIV-a. Također su osigurali OD pomoću sekvenci ljudske DNA, poznate kao LINE-1 elementi koji su ostaci stanica drevnih retrovirusnih infekcija koje proizvode bilo koji oblik enzima koji je doveo do toga da su neki fragmenti SARS-CoV-2 RNA transformirani u DNA i integrirani u ljudske kromosome. "

maxresdefault

U praksi to može dovesti do lažno pozitivnih testova, koji će pokazati "bolesnom" ne bolesnu i ne zaraženu osobu. Ostale posljedice ove genetske modifikacije ljudi još nisu poznate.

Ranije su znanstvenici iz Sjedinjenih Država također otkrili gen koji utječe na ozbiljnost tijeka infekcije koronavirusom. To može objasniti zašto neki COVID-19 prenose lako, pa čak i asimptomatski, dok drugi ozbiljno obolijevaju i čak umiru. Istraživači su uspjeli pronaći jedinstvene potpise sekvenci koronavirusa koji komuniciraju s ljudskom mikroRNA hsa-miR1307-3p i došli su do zaključka da je molekula miR1307 specifični genetski cilj koji može objasniti razliku u manifestacijama COVID-19. Nekako uključuje ili isključuje razne gene virusa, što potencijalno bolest čini više ili manje opasnom. Posebno je regulirana brzina replikacije virusa.

Znanstvenici sa Sveučilišta Yale zauzvrat su kod pacijenata s COVID-19 otkrili i značajku imuniteta koja utječe na teški tijek infekcije. Otkrili su da velik broj "pogrešnih" antitijela (autoantitijela) u krvi, koja ciljaju organe, tkiva i sam imunološki sustav, umjesto da se bori protiv virusa koji napada, ne samo da je izazvao komplikacije, već je uzrokovao i dugotrajnu bolest.

Prema bioinformatiku, kandidatu fizičkih i matematičkih znanosti i doktoru bioloških znanosti Mihailu Gelfandu, COVID-19 odlikuje se vrlo dugim razdobljem inkubacije, kada zaražene osobe još nemaju simptome, ali mogu zaraziti druge, te značajan broj asimptomatskih nosača, što uvelike komplicira potrebne mjere zaštite od masovnih infekcija. Prema akademiku Ruske akademije znanosti, direktoru Sankt Peterburškog istraživačkog instituta za epidemiologiju i mikrobiologiju nazvanom po Pasteur Aregu Totolyanu , teoretski je ponovna infekcija koronavirusom COVID-19 nemoguća, ali u praksi se takvi slučajevi također bilježe. Razlog za ove probleme znanstvenik naziva imunitetom.

Od početka pandemije u Rusiji je identificirano 2.848.377 slučajeva zaraze koronavirusom, 2.275.657 ljudi se već oporavilo, a 50.858 ljudi umrlo. U svijetu je zaraza već dosegla 76,3 milijuna ljudi, oko 1,7 milijuna ljudi postalo je žrtvama bolesti.

izvor