Petak 23 Lipanj 2017

Nova saznanja

Hrana

19 Srp 2016

dna zivot

Šest stvari koje se događaju kada prestanete jesti meso!
Uklanjanje mesa iz vaše prehrane može vam pomoći kod mršavljenja, pružiti veću energiju, smanjiti rizik od srčanih bolesti i još mnogo toga. Pogledajte ove nevjerojatne prednosti, ako razmatrate prijeći na vegetarijanstvo/veganstvo:

Opširnije...

RADIOAKTIVAN I NAKON 70 GODINA A rekli su im da će se moći vratiti za par dana...

13 Lip 2016

Korisnička ocjena: 0 / 5

bikini1Stanovnici se žele vratiti svojim domovima, no čini se kako još nije došlo vrijeme za taj dugoočekivani trenutak.
Kada je Vlada SAD-a prije 70 godina uvjerila stanovnike atola Bikini na Maršalovim Otocima da napuste svoje domove, rekli su im da će se moći vratiti čim završe s nuklearnim testiranjem. Od tog je obećanja prošlo 70 godina, a radijacija je još toliko velika da da je naseljavanje i dalje - nemoguće.
Nuklearna testiranja
Bikini se sastoji od 23 otoka koji okružuju duboku lagunu koja se nalazi na krajnjem sjeveru otočja Ralik - oko 87 kilometara sjeverozapadno od atola Ailinginae i 850 kilometara od otoka Majuro. Najveće kopno atola, otok Bikini, je sjeveroistočni otočić duljine 4 kilometra koji uokviruje lagunu.

Fizičari otkrili sekundarni sloj informacija u našoj DNK-molekuli I-dio

13 Lip 2016

dna 759x500

DNA je fascinantna i upravo stojimo na pragu otkriča o tome tko smo, što smo, od kud smo stigli i za što smo sve sposobni(gledajući biološki).
Naše mogućnosti će se tek početi otkrivati još večim ulaganjem u kvantnu fiziku i ostale znanstvene discipline za koje nam se tek sad pojavljuje alat za znanstveno proučavanje. Do sada smo samo otkrili da postoje stvari kao placebo efekt sa lijekovima, liječenje na daljinu, mogućnost telepatije, fizičke učinke ljudske namjere(znaći da mislima kreiramo događaje i na neki način predviđamo budućnost). Tu ne spominjem vezu između uma i tijela o kojoj su pisali mnogi znanstveni časopisi desetlječima bez točnog znanja o povezanosti jednog i drugog. Odnosno znalo se da su povezani, ali ne i način kako to stvarno funkcionira i zašto?

Vanzemaljska civilizacija!

28 Velj 2016

njwrzart 610x458

Znanstvenici pronašli vanzemaljsku civilizaciju: Neobjašnjive megastrukture postoje ali se ne zna ko je u pitanju

Nakon nekoliko mjeseci posmatranja i studija, ono što su znanstvenici doznali o zvjezdi KIC 8462852 ih je samo još više zbunilo.

Registracija

Zahvaljujemo Vam na registraciji!