Četvrtak 18 Travanj 2024

NOVI STUPANJ EVOLUCIJE

10 Lip 2012

DNA

Jesmo li započeli novi stupanj evolucije!? – Prvi dio
Iskreno, poprilično nas je šokirala objava u kojoj je moderna medicina priznala da je “prvi” čovjek rođen sa 3 zavojnice DNK. Slučaj maloga Alfiea je dakako, prvi koji je službeno priznat od strane medicinske zajednice, no nesumnjivo nije jedini. No da li je Alfie samo jedna slučajna prirodna “anomalija” ili se iza toga krije nešto više?

Ako povežemo nedavna, naizgled nasumična događanja u prirodi u jednu cjelinu, moguće je da dobijemo dokaz da je evolucija na našoj planeti krenula u svoju sljedeću fazu. Da li primjeri poput Alfiea, maloga Kineza Nong Yousui, masovnih pomora životinja na planeti i otkrivanje neobičnih novih vrsta, te prekid NASA-inih svemirskih letova i nedavna rušenja ruskih, europskih i američkih satelita, povećanje Schumannove rezonance, pa čak i Chemtrails imaju nešto zajedničko?

Znanstvenici su u nekoliko odvojenih obraćanja javnosti priznali da su snimili i izmjerili neku neobičnu, njima neobjašnjivu energiju koja je došla u naš Sunčev sistem, za koju vjeruju da je i potakla nedavnu veliku Solarnu aktivnost i zagrijavanje ne samo planete Zemlje već i svih planeta našeg sistema. Da li je ta energija uzrok nedavnim promjenama u prirodi na našem planetu ili još intrigantnije – da li je odgovorna za početak mutacija svih živih bića na našoj planeti?

Našim jedinim slobodnim medijem – internetom, kruže članci o tome kako nezavisni liječnici rade već godinama s djecom koja su rođena sa trećim zavojnicom DNA. No, postojane takvih slučajeva negirani su od službene medicine sve do nedavno. Ovaj potez službene medicine, odnosno objava o prvom rođenom djetetu koje je rođeno sa trećom zavojnicom DNA, daje naslutiti da su počele mutacije naše vrste, odnosno evolucija, koju nezavisni znanstvenici već godinama najavljuju, a neki od njih čak i tvrde da je započela još prije 30 godina.

Ovo je prvi u nizu članaka koji će govoriti o ovoj temi. U ovom, prvom, ćemo Vam predstaviti promjene koje su zabilježene na našoj DNA u svijetu, te smjer kojim znanstvenici pretpostavljaju da ćemo se kretati i kakva je povezanost tih promjena sa našim duhovnim i fizičkim bićem.

nastavak zbog opširnog članka na ovome linku